Σχόλια και παρατηρήσεις για το νέο βιβλίο "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ" του Γυμνασίου (για τις τρεις τάξεις) από τη Συγγραφική Ομάδα Αράπογλου Α., Μαβόγλου Χ., Οικονομάκος Η., Φύτρος Κ.
Το παρών ιστολόγιο (blog) δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία των μελών της Συγγραφικής Ομάδας:
Αράπογλου Α., Μαβόγλου Χ., Οικονομάκο Η.
Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009
Κεφάλαια και Δραστηριότητες από το βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου σχετικά με την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου από τους μαθητές
Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009
Scratch - Logo like programming language - Στα ελληνικά
Scratch is a new programming language that makes it easy to create your own interactive stories, animations, games, music, and art -- and share your creations on the web.
Scratch is designed to help young people (ages 8 and up) develop 21st century learning skills. As they create and share Scratch projects, young people learn important mathematical and computational ideas, while also learning to think creatively, reason systematically, and work collaboratively.
Για περισσότερα: http://info.scratch.mit.edu/About_ScratchDownload: http://info.scratch.mit.edu/Scratch_1.3.1_Download
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008
WebQuest (Ιστοεξερεύνηση)
Περισσότερα για τις Ιστοεξερευνήσεις θα βρείτε:
Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008
Νεο βιβλιο Πληροφορικής - ΠΟΛΥΜΕΣΑ - λάθος ορισμός?
Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr
Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008
Η αντίστοιχη εντολή του MicroworldsPro συνεχώς ποιά είναι;
Η εντολή μέγεθοςστυλό (αριθμός) δε μου δουλεύει.
Υπάρχει η δυνατότητα στο αβάκιο να δημιουργηθεί παιχνίδι τύπου arcade όπως αναφέρεται στο βιβλίο;
Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger
Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008
Ύλη Γ΄ Γυμνασίου
Γεια σας συνάδελφοι,
Από τις συμπληρωματικές οδηγίες του 2003:
Βάσεις δεδομένων: Θα διδαχθεί, στην Γ΄ τάξη ως υποενότητα 2 στη 2η ενότητα.
Τα Πολυμέσα στη θεωρία και στην πράξη: Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα ο διδάσκων - η διδάσκουσα, κατά την κρίση του - της, μπορεί να επεκτείνει τις γνώσεις των μαθητών - μαθητριών, που έχουν αποκτήσει από τη Β΄ τάξη.
Γιατί δεν υπάρχει σχετική ύλη στο βιβλίο; Υπάρχει κάποια οδηγία να διδάξουμε στη Γ΄ τάξη το κεφάλαιο 8 της Β΄ τάξης, «Επεξεργασία Δεδομένων και Υπολογιστικά Φύλλα»; Ή απλά επαφίεται στον καθηγητή να τα κάνει ως μέρος των «μεγάλων δραστηριοτήτων» στο Γ΄ Τρίμηνο;
Έχω καταλάβει κάτι λάθος;
Ευχαριστούμε για το νέο βιβλίο, είναι σαφώς πιο οργανωμένο από το παλιό.
Με εκτίμηση,
Άλκης Γεωργόπουλος