Σχόλια και παρατηρήσεις για το νέο βιβλίο "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ" του Γυμνασίου (για τις τρεις τάξεις) από τη Συγγραφική Ομάδα Αράπογλου Α., Μαβόγλου Χ., Οικονομάκος Η., Φύτρος Κ.
Το παρών ιστολόγιο (blog) δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία των μελών της Συγγραφικής Ομάδας:
Αράπογλου Α., Μαβόγλου Χ., Οικονομάκο Η.
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009
Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009
Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009
Scratch - Logo like programming language - Στα ελληνικά
Scratch is a new programming language that makes it easy to create your own interactive stories, animations, games, music, and art -- and share your creations on the web.
Scratch is designed to help young people (ages 8 and up) develop 21st century learning skills. As they create and share Scratch projects, young people learn important mathematical and computational ideas, while also learning to think creatively, reason systematically, and work collaboratively.
Για περισσότερα: http://info.scratch.mit.edu/About_ScratchDownload: http://info.scratch.mit.edu/Scratch_1.3.1_Download
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008
Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008
Η αντίστοιχη εντολή του MicroworldsPro συνεχώς ποιά είναι;
Η εντολή μέγεθοςστυλό (αριθμός) δε μου δουλεύει.
Υπάρχει η δυνατότητα στο αβάκιο να δημιουργηθεί παιχνίδι τύπου arcade όπως αναφέρεται στο βιβλίο;
Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger
Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007
Απορία....
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007
Ελληνικές εντολές Logo Αβακίου
Ευχαριστώ
Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr
Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007
Προγραμματισμός - Logo - MicroWorlds Pro - Χελονόκοσμος
- Φώτης Φωτιάδης είπε...
-
Νομίζω πως είναι ώρα να ενεργοποιήσετε το blog, πέρα από το καλωσόρισμα. Πολύ καλή ιδέα, περιμένουμε την υλοποίηση.
Το ζητούμενο είναι να δίνονται απαντήσεις όχι από ανώνυμους, αλλά από του συγγραφείς.
Ας αποδείξουμε επιτέλους ότι εμείς οι καθηγητές πληροφορικής κάνουμε χρήση των νέων τεχνολογιών.
Θα διδάξουμε logo με το παλιό βιβλίο στην Γ Γυμνασίου;
Με τα εσπερινά (ναι, υπάρχουν και αυτά) τί γίνεται; Ισχύει το ίδιο πρόγραμμα σπουδών;
Ευχαριστώ, και καλή μας χρονιά - 8 Σεπτέμβριος 2007 12:06 πμ
- Χρήστος είπε...
-
Το Microworlds Pro ενώ δουλεύει σε παλιούς υπολογιστές με Windows 98 και 128 MB RAM, στους νεότερους υπολογιστές του εργαστηρίου, με λειτουργικό Windows XP και 1 GB RAM, δεν τρέχει! Βγάζει μήνυμα "ανεπαρκής μνήμη"! Υπάρχει κάποιος τρόπος να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα;
- 9 Σεπτέμβριος 2007 8:15 μμ
- Ανώνυμος είπε...
-
Ναι υπάρχει.
Από το site (http://www.microworlds.com/support/ts_mwpro_win95.html)
Q. MicroWorlds Pro won't boot as if giving me the following error: "Not enough memory to boot".
A. MicroWorlds Pro won't run on any machine with 1gb (or more) of memory. Please contact us for MicroWorlds EX upgrade information.
(support@lcsi.ca)
Στο mail να αναφέρεται ο κατασκευαστής και το μοντέλο του υπολογιστή και ότι για πρόκειται για την Ελληνική έκδοση της MicroWorldPro.
Οικονομάκος Ηλίας - 10 Σεπτέμβριος 2007 8:23 πμ
- Ανώνυμος είπε...
-
Που μπορούμε να βρούμε το Microworlds Pro;
- 10 Σεπτέμβριος 2007 12:18 μμ
- Ανώνυμος είπε...
-
http://www.microworlds.com - MicroWorlds EX - (99$)
Πληρώνει η Σχολική Επιτροπή?!?.... - 12 Σεπτέμβριος 2007 6:25 μμ
- Χρήστος είπε...
-
Μπορείτε πάντως να κάνετε και MSW LOGO συνάδελφοι, υπάρχει δωρεάν στο Internet. Απλά οι εντολές είναι στα Αγγλικά ("fd" αντί για "μπ", "announce" αντί για "ανακοίνωση" κλπ. Είναι κι αυτό μια ιδέα...
- 13 Σεπτέμβριος 2007 4:26 μμ
- george_L είπε...
-
Δυο ερωτήσεις:
1) Αφού το Microworlds είναι το στάνταρντ λογισμικό που χρησιμοποιείται στο βιβλίο, το καλύτερο είναι τα παιδιά να χρησιμοποιούν αυτό. Αν κοστίζει π.χ. από 80 - 100 € το σχολείο μπορεί να βρει τρόπο να το αγοράσει. Όμως για να είναι κανείς ΑΠΟΛΥΤΑ νόμιμος, θα πρέπει να αγοραστούν άδειες για όλους τους υπολογιστές. Στην περίπτωση αυτή τι γίνεται;
2) Ο χελωνόκοσμος που προτείνεται ως εναλλακτική λύση δε θα έπρεπε να υπάρχει στο CD με το υποστηρικτικό υλικό; Η διεύθυνση e-slate.cti.gr παρέχει ένα μάλλον δύσκολο υπερσύνολό του... - 14 Σεπτέμβριος 2007 11:32 πμ
- Aris Arapoglou είπε...
-
Ο χελωνόκοσμος είναι μικρόκοσμος του Αβακίου. Έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας ψηφίδες του Αβακίου. Πρέπει λοιπόν πρώτα να εγκατασταθεί η ελληνική έκδοση του Αβακίου και στη συνέχεια να "τρέξει"" ο χελωνόκοσμος. Η Logo που χρησιμοποιεί ο χελωνόκοσμος είναι εξελληνισμένη έκδοση της Berkley Logo. Στο site του εργαστηρίου εκπαιδευτικής τεχνολογίας μπορεί κανείς να βρει το μικρόκοσμο χελωνόκοσμος καθώς και σχετικό manual.
Αν πάλι θέλει κανείς μπορεί να βρει και άλλες εκδόσεις της logo στο site του ελεύθερου εκπαιδευτικού λογισμικού του ΠΣΔ.
Α.Α - 18 Σεπτέμβριος 2007 9:28 πμ
- Aris Arapoglou είπε...
-
Στην Γ Γυμνασίου οι διδακτικές ώρες του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής είναι αρκετά περιορισμένες. Αν σκεφτούμε ότι μαζί με τις διδακτικές ώρες που χάνονται κάθε χρονιά είναι λιγότερες από 12-10 ώρες τότε πρέπει να επιλεγεί ένα εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον με first interpreter γλώσσα, ώστε οι μαθητές πολύ γρήγορα να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον και να πειραματίζονται με τις προγραμματιστικές δομές. Η γλώσσα Logo θεωρείται ότι επιτυγχάνει αυτούς τους στόχους.
Επιπλέον τα σύγχρονα εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα (τύπου Logo) δίνουν κίνητρο για ενεργό συμμετοχή των μαθητών, δημιουργώντας πολύ γρήγορα εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η Logo ως γλώσσα προάγει την διαθεματικότητα δίνοντας την δυνατότητα στους μαθητές να κατασκευάζουν νοητικά μοντέλα μέσα από μικροκόσμους. Όπως για παράδειγμα η κατασκευή διαφόρων συστημάτων πχ. του ηλιακού συστήματος.
Α.Α - 18 Σεπτέμβριος 2007 9:40 πμ
- Ανώνυμος είπε...
-
Προσπάθησα να εγκαταστήσω την ελληνική έκδοση του Αβακίου για να τρέξω τον χελωνόκοσμο ,αλλά χρειάζεται και εγκατάσταση της Java VM 1.3.0_02. Καμία βοήθεια που θα την βρω για να τρέξει ο χελωνόκοσμος?
- 19 Σεπτέμβριος 2007 11:37 πμ
Τα παραδείγματα του παλιού βιβλίου στον προγραμματισμό είναι από τη ΓΛΩΣΣΑ, ενώ το νέο πρόγραμμα μιλάει για υποχρεωτική χρήση της logo. Έχουμε το δικαίωμα να συνεχίσουμε με ΓΛΩΣΣΑ μέχρι να πάρει η γ' το νέο βιβλίο;